Лабораторні роботи

Лабораторна робота №1

Створення блогів, налагодження системи навігації 




< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота №2
Використання цифрових ресурсів у професійній діяльності
 

< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 3
Використання цифрових ресурсів для створення інфографіки

< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 4.
Системи колективної розробки контенту. Створення та колективне редагування Google-документів



< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 5
Засоби збереження соціальних закладок. Робота з хмарою тегів. Створення віртуальної інтерактивної дошки


Психологічні особливості та корекція стресостійкості старшокласників у період невизначеності

< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >

Лабораторна робота № 6

Методи асоціативного запису інформації. Створення та редагування інтелект-карт засобами локальних та мережевих ресурсів


Стресостійкості старшокласників у період невизначеності (mindomo.com)

Стресостійкості старшокласників у період невизначеності (bubbl.us)

< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- >

Лабораторна робота № 7

Організація освітньої та науково-дослідної діяльності засобами мережевої технології вебінар






< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 8.
Використання можливостей відеохостингу YouTube та сервісів для
створення анімованих відео-роликів в освітній та науково-дослідній діяльності




< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  >

Лабораторна робота № 9.
Створення профілю науковця




< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - >

Лабораторна робота № 10.
Пошук та систематизація інформації



< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Анімалотерапія: Цілюща сила тварин Анімалотерапія, або зоотерапія, – це метод реабілітації, який використовує взаємодію з тваринами для по...