Лабораторна робота №1
Створення блогів, налагодження системи навігації
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота №2
Використання цифрових ресурсів у професійній діяльності
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 3
Використання цифрових ресурсів для створення інфографіки
Canva (Психологічні особливості та корекція стресостійкості старшокласників у період невизначеності)
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 4.
Системи колективної розробки контенту. Створення та колективне редагування Google-документів
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 5
Засоби збереження соціальних закладок. Робота з хмарою тегів. Створення віртуальної інтерактивної дошки
.png)
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Методи асоціативного запису інформації. Створення та редагування інтелект-карт засобами локальних та мережевих ресурсів
Лабораторна робота № 6
Стресостійкості старшокласників у період невизначеності (bubbl.us)
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- >
Лабораторна робота № 7
Організація освітньої та науково-дослідної діяльності засобами мережевої технології вебінар
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 8.
Використання можливостей відеохостингу YouTube та сервісів для
створення анімованих відео-роликів в освітній та науково-дослідній діяльності
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Лабораторна робота № 9.
Створення профілю науковця
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - >
Лабораторна робота № 10.
Пошук та систематизація інформації
< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - >
Немає коментарів:
Дописати коментар